Skip to content
{וילה וילה} לחצו כאן וחפשו וילה search
Xחפשו וילת נופש

כמה עולה צימר בצפון

כמה עולה צימר בצפון
אפשרויות הנופש בישראל הן רבות ומגוונות מאוד, כאשר כל אחד יכול למצוא את החופשה האידיאלית שלו. הרבה מאוד אנשים מעדיפים ללכת על האפשרות הברורה של מלונות באילת, אך אם מסתכלים ובוחנים היטב, רואים שדווקא בצפון הארץ יש מגוון רחב יותר של אופציות, שהן גם זולות יותר, גם איכותיות יותר וגם מגוונות יותר מבחינת התכנים. כאשר הולכים לבית מלון באילת המטרה היא מאוד ברורה, בעוד בצפון יש מגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה.

בצפון יש גם אפשרויות רבות יותר של וילות וצימרים, ואין צורך ללכת על בתי מלון, שלאו דווקא מושכים חלק גדול מהקהל. יש הרבה אנשים שלא אוהבים את ההמוניות, את חדרי האוכל העמוסים והלא היגיינים, אך הבריכות המסוכנות ואת הלובי הגדוש. לכן, האופציה של צימר או וילה לכל המשפחה היא מאוד קוסמת, ובמרבית המקרים גם הרבה יותר משתלמת.

כל אחד שואל את עצמו כמה עולה צימר בצפון כשהוא מנסה לגבש קונספט לטיול. הצימרים נשמעים יקרים ויוקרתיים, אך המציאות היא שאפשר למצוא צימרים זולים ומצוינים, עם בריכה וכל המתקנים והבונוסים במחירים זולים ושווים לכל נפש. הצפון הוא מגוון מאוד ולצד וילות מפוארות שכוללות מסכי ענק, ג'קוזי וספא, יש גם בקתות די פשוטות, אך כאלה שעושות את העבודה ומספקות מקום טוב להתאכסן בו לפני שהולכים לטייל באזור.

השפעה על המחיר
יש הרבה מאוד אלמנטים שמשפיעים על המחירים של צימרים ו-וילות להשכרה. ראשית, כמובן שאיכות המקום. יש מקומות שרואים רק בסרטים, כולל בריכות ענק, חצרות, ושלל שדרוגים ופינוקים כמו מסכי ענק, מיטות קינג סייז ומיטות שיזוף מתקדמות. מנגד, כאמור, יש בקתות די זולות בהם יש חדרים סטנדרטיים למדי, אך עדיין כאלו שמספקים את כל מה שצריך. אלמנט נוסף שמשפיע על המחיר זהו מיקום, כאשר יש צימרים מרוחקים ומבודדים מכל מקום והם מתאימים בעיקר לאנשים שבאים לחגוג עם מוזיקה רועשת, ומנגד, צימרים שנמצאים בתוך ערים ובמקומות מרכזיים שמאפשרים גישה מהירה לכל מקום. לרוב, הצימרים המרכזיים עולים יותר, בעוד המבודדים הם מעט יותר זולים, כי גם קשה יותר להגיע אליהם ולצאת מהם למקומות אחרים.

הווילות והצימרים מאפשרים גם פתרונות רבים יותר. יש אנשים שמעדיפים לבשל את האוכל שלהם, מה שלא מתאפשר בבתי מלון. אנשים אוהבים לקום בבוקר ולאכול ג'חנונים, מלאווחים או שקשוקות שהם עושים עם הכלים והמצרכים שקנו לבד. מעבר לכך, יש מסעדות שכדאי לבדוק ובנוסף, יש אנשים שפשוט אוהבים לקנות בשר טוב ולעשות אותו על האש. לכן, חשוב גם לבדוק עם בעל הצימר לגבי האבזור של המקום מבחינת מנגל וכלי מטבח. כדי לייצר אוכל טוב צריך לדעת להתכונן לא רק מבחינת מצרכים, אלא יש צורך גם בכלים איתם יהיה אפשר לבשל בנוחות. אם זה קיים בצימר – נהדר, ואם לא, יש להביא מהבית. באופן כללי, שיחה עם בעלי הצימרים היא חשובה מאוד. צריך לוודא שכל המקום עומד בתקנים ובכללי הבטיחות, ולראות שיש את כל מה שצריך כדי לדעת כיצד להתארגן.

כמה זה עולה באמת
כל האלמנטים הללו משפיעים על התמחור, אך כדאי לדעת שהתמחור הכללי מתחיל בכ-2,000 שקלים ללילה ויכול להגיע עד חמש ספרות במקרים בהם מחליטים ללכת על צימר שהוא באמת אירוע מיוחד לכל הדעות. בקתה פשוטה ולא מודרנית אשר מעניקה את המינימום בלבד, יכולה לעלות בין 2,000 ל-2,500 שקלים, בעוד וילה מפוארת עם כל התוספות יכולה להגיע ל-8,000 שקלים ללילה ואף צפונה מכך.

כמובן שהתמחור משתנה גם בהתאם לכמות האנשים ואופי האירוע. כאשר רוצים לבצע מסיבת רווקים או רווקות, צריכים מקום ל-15 עד 20 אנשים בממוצע, ולכן יש צורך לפחות בשישה חדרי שינה ובכמות גדולה של מיטות, לעיתים מיטות קומותיים או מיטות זוגיות. לכן, המחיר לבנאדם יורד, אך הנוחות היא לא אידיאלית ולכן, מסיבות רווקים נערכות בדרך כלל ללילה אחד בלבד. כאשר מדובר במשפחה אחת, לרוב, שלושה חדרי שינה יספיקו, אך אם מדובר בכמה משפחות, אזי שהורי המשפחות יצטרכו חדר בודד, אך בין הילדים אפשר לערבב ולחסוך בחדרים, ואז כך לחסוך בעלויות. כמות האנשים משפיעה מאוד, לבטח כאשר רוצים לחסוך לעלויות בזמן שכל אחד משלם את חלקו. במקרה של משפחות, גם כך כל העלות היא על אדם אחד, כך שסטיות תקן קטנות הן לא משמעותיות.

הצימרים, כמו גן הווילות יכולים לשמש לכמה סוגים של אירועים. יש עסקים שמזמינים את מקומות בצפון בשביל אירוע חברה או בשביל יום כיף, קבוצות מטיילים אשר רק צריכים מקום לנום ללילה אחד, זוגות אשר מחפשים מפלט זמני, או קבוצות ספורט שמחפשות לבצע מחנה אימונים או גיבושון. יש צימרים מכל הסוגים שמסוגלים לענות על כל הצרכים האלה. טווח המחירים משתנה בהתאם, אך גם המזמינים צריכים לדעת את כל הפרטים כדי לדעת לא לשלם יותר מדי ולקבל בדיוק את מה שהם צריכים. הרי צרכים של משפחה שבאה לעשות בטן גב שונים לחלוטין מקבוצת מטיילים שהגיעה לצפון, טיילה לאורך כל היום ורוצה לצאת שוב עם אור ראשון. במקרה אחד יש צורך בווילה או צימר מפנקים עם בריכה ובמקרה השני אפשר להסתפק רק במקום עם הרבה מאוד חדרים ומיטות.

האתר שיעזור
חיפוש של הצימרים צריך להתחיל בשיטוט ייעודי באינטרנט. כיום יש המון אתרים שנותנים סקירה על צימרים בצפון, כולל תמונות, מידע כללי ואפילו הנחות. אתר ריזורט הוא אתר מצוין לעבור בו לפני שמבצעים את ההזמנה. באתר אפשר לבצע סינון מאוד מפורט לפי אזור, סוג הווילה או הצימר, מספר חדרים וכמובן מחיר. הסינון הוא מאוד יעיל, כי לאור המגוון העצום, אפשר ללכת לאיבוד בקלות ולא לשים לב לכל פרטי ההזמנה.

באתר ריזורט אפשר לקבל תמונה מלאה על המצב באזור, גם בתקופות השקטות יותר של החורף, וגם בתקופות העמוסות של עונת הקיץ. הפיק של הביקורים בצימרים הוא כמובן בין חודשים יוני לספטמבר, אך עדיין יש הרבה אנשים שמעדיפים חופשות בתקופות לא סטנדרטיות, גם כדי לחסוך וגם כי אפשר לשבור שגרה לא רק בימים החמים. גם מזג האוויר המשוגע בארץ עוזר לעניין, כאשר אפשר בהחלט לקבל תקופות חמימות ונעימות לבטן גב גם במרץ, אפריל, מאי ואפילו אוקטובר. לכן, זה משהו שכדאי לשקול והאתר בהחלט עושה את ההתלבטות הרבה יותר קלה כאשר הוא מעניק את כל המידע הדרוש לביצוע הבחירה.

צימר בצפון הארץ באתר ריזורט

לבחון לעומק
לאחר שבוחרים שלושה או ארבעה מקומות מועדפים, עדיף לתת לעוד אנשים להעיף מבט על המקום, כדי להסתכל גם הם על הפרטים ולתת את הדעה שלו. הדרך המועדפת היא גם להתקשר לבעלי הנכסים, לשאול אם יש הנחה שאפשר להשיג, לראות שמדובר באנשים שאפשר לדבר איתם בהיגיון, וכמובן לשאול את כל השאלות הנכונות. אם רוצים לעשות על האש צריך מנגל, אם רוצים מספר רב של מגבות, צריך לבקש, וכמובן אפשר להתייעץ לגבי אטרקציות ולקבל טיפים מעניינים לגבי מקומות שאסור לפספס. בסך הכל, מדובר באנשי שירות אדיבים מאוד שישמחו לעזור ולכוון אנשים אל המקומות הנכונים.

צפון הארץ מלא במונומנטים, אתרים ומסלולים שכל תייר ישראלי חייב לחוות. אפשר לקבל הכל מהכל – חופים משגעים בכנרת, צבע ונהרות, ספורט אקסטרים, וכמובן זולות של בטן גב. הגיוון הזה הוא חשוב בבחירה של כל אחד מכם, שכן בדרך כלל לטיול יוצאים עם כמה אנשים, ולאור הרצונות והדרישות השונות, צריך לספק לכל אחד את מה שהוא רוצה וצריך. גם כאשר יוצאים עם המשפחה הקרובה, לכל ילד יש את ההעדפות שלו, שלא לדבר על מצב בו יוצאים עם כמה משפחות או חברים, שם הפלורליזם הוא לא בדיוק יתרון. צריך לקחת את היתרון של הצפון, שהוא הגיוון שלו, ולהשתמש בו כדי להפוך את כל החופשה למוצלחת יותר.

צימרים בצפון מתאימים להרבה מאוד סוגים של אנשים, מזוגות, דרך משפחות גדולות וקטנות ועד לכמות גדולה של אנשים שמגיעה לחגוג מאורע ספציפי. אפשר להשתמש בצימרים או בבקתות למקום בו מבלים לילה אחד למטרת מעבר, או לקחת צימר חלומי או בקתה מפוארת, מהסוג שתמיד חלמתם לגור בה, ולהפוך אותה למקום בו מקבלים חופשה חלומית שכוללת פינוקים בבריכה, אוכל משגע וכמובן אפשרות לטעום מכל האטרקציות שלאזור העצום הזה יש להציע. מהרגע שחוצים את חיפה, נחשפים לשטח עצום ומרתק, שמרבית הישראלים נגעו בו רק מעט, אז הגיע הזמן לשנות את החשיבה – צימר בצפון הוא הפינוק הישראלי האולטימטיבי והחופשה האידיאלית עבור תיירים מישראל, וגם עבור תיירים מחו"ל, שמכירים רק את תל אביב ואילת.

קבלו מבצעים לוהטים ומוזלים עד 70% הנחה במייל, הירשמו עכשיו בחינם:

Back to top
{וילה וילה}